Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - turbojack

#1036
Tuning / Re: Pareri despre chiptunning...
Februarie 15, 2007, 02:30:13 A.M.
Citat din: me1234 din Februarie 14, 2007, 09:30:01 P.M.
Nu sunt de acord.
In primul rand, daca vrei putere mai multa, ia-ti un motor mai mare......Si ia sa ne gandim, ce este mai bun, un soft original al Peugeot-ului, sau un soft fabricat de un oarecare?


Niciodata nu-ti va ajunge motorul care il ai.Trust me. ;) Vei dori din ce in ce mai puternic ,daca iti place adrenalina.
Softurile din fabrica sint facute pt. randament,consum,confort,fiabilitate,norme antipoluare maxime.
Ce inseamna de fapt remaparea?
Orice motor este conceput pe baza unor harti ale amestecului carburant  functie de turatie.
Remaparea nu face altceva decit sa rescrie aceste harti care fizic inseamna o marire a debitului din injectoare ,un debit marit de aer si in cazul turbinei o marire a presiunii din ea.Cresterea de cuplu si putere isi cere tributul prin consumuri mai mari de combustibil.In cazul apasarii "cu simtz" a pedalei de acceleratie ,aceste consumuri vor deveni totusi (paradoxal) mai mici,insa in cazul manevrarii constante cu oscilatii mari si bruste de +/- a pedalei de acceleratie ,in mod cert se va ajunge la o crestere a consumului,asa cum ar fi normal.
Un alt tribut mult mai greu se plateste in privinta fiabilitatilor componentelor masinii.
Este greu sa stabilesti durabilitatea /fiabilitatea unui motor dupa 10 000-20 000 km de la remapare,eventual mai putem discuta peste 100 000 km.
Problema este sa nu se abuzeze de steroizii injectati motorului.Cei cu atitudine "racing",vor afla mult mai repede repercursiunile modificarilor aduse motorului.
Piesele imediat influentate sint ambreiajul,elementele suspensiei ce contrabalanseaza inertiile diferentiate intre accelerare si frinare asta insemnind bucsi bascula,cap bara directie si pivot,la frine doar elementele de frictiune au de suferit .
La parte de motor este turbina (daca este cazul;cresterea de presiune trebuie sa vina de undeva),cuzineti vibrochen (datorita puterii sporite de detonatie din cilindri) ,curea distributie care va avea limite de km la 60-70 000 km si nu 120 000 km.
Dar pe ansamblu pt. un utilizator normal al masinii,care utilizeaza absolut in caz de necesitate plusul de putere/cuplu dobindite,partile negative se vor vedea mult mai tirziu si vor fi aproape insesizabile.
#1037
Probleme, solutii si date tehnice / Re: sticker
Februarie 15, 2007, 12:11:07 A.M.
Citat din: weeirrr din Februarie 14, 2007, 12:28:31 P.M.
cu un cutter desfaci .......



In nici un caz cu scule metalice...Inevitabil se vor face zgirieturi pe care doar vopsitorul le poate remedia.
Incalzitul cu un foen este ideala.In caz ca nu este la indemina,este indeajuns sa-l inmuiati cu diluant citeva minute dupa care vine jos tragind de colturi,iar lipiciul ce ramine la fel se curata cu diluant.
Nu va fie frica de diluant,nu ataca vopseaua,important este sa se lucreze cu 2 cirpe,ultima sa fie uscata.
De asemenea recomandat este ca dupa curatarea finala sa se frece cu putin polish zona lucrata,fiind ca un fel de crema emolienta ,hidratanta...
Bafta !
#1038
Alte modele / Consum 205
Februarie 13, 2007, 09:35:50 P.M.
Al meu GTI de 1.6 consuma urban 10-12 % sau daca ma dau la ea ajunge si la 16%.
Pe autostrada in regim de 120-130 km/h ,consumul coboara la 8 %.