Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Mesaje - turbojack

#31
Probleme, solutii si date tehnice / Re: Indicator STOP
Octombrie 01, 2010, 01:03:09 P.M.
Cauzele sunt diverse ,deci in consecinta si rezolvarile,unele din ele costisitoare.
Inainte de orice se face o diagnoza.
#32
Numai din tester se poate debloca,dar nu cred sa fie cazul acum.
#33

Masoara tensiunea pe baterie.Posibil ca incarcarea sa nu fie in parametrii.Motor pornit fara consumatori 14.4-14.5V,cu toti consumatorii porniti nu are voie sa coboare sub 13.8V.Sa speram ca masina nu s-a blocat in eco mode (am avut un asemenea caz cu baterie descarcata de tot).
#34
Este arsa rezistenta din climatizor,uneori se poate repara.In nici un caz nu costa 600.
#35
Repar masini.Cate ceva gasesti aici: http://forum.clubpeugeot.ro/coltul_cu_solutii_al_lui_turbojack/

Un pret cat mai apropiat de 4500 este ok,dar nu mai mult de 5000.Doua minusuri mari sunt motorul slab si lipsa jante aliaj.
#36
Verifica nivelul de ulei cu joja.Verifica incarcarea bateriei.Defectele mecanice nu aprind martori decat in cazuri extrem de grave.
#37
Curea distributie 100+200 ron manopera.
cea din 2005 fara jante aliaj merita 4500.daca sunt km reali,merita mai mult daca este absolut impecabila.
Cea din 2003 va necesita cu siguranta inlocuirea intrgii distributii (circa 1000 ron)
Important de stiut daca sunt luate de aici sau sunt aduse.
Daca sunt aduse de afara,kilometrajul nu este real.
Cu orice reparatie sau diagnoze,te pot ajuta.Daca o achizitionezi din Sb,de asemenea.

#38
Cu acest motor este cam scump,care este considerat ca o submotorizare.
Pentru uz normal,fara cerinte sportive,depasiri in tromba,demaraje in forta este  ok.
Avand 5 ani,trebuie avuta in vedere schimbarea curelei de distributie (kilometrajul redus nu necesita inlocuirea rolelor si a pompei de apa),
#39
Ai prins ploaie pe drum?
Ai completat cu ulei in urma unei verificari cu joja?Verifica nivel antigel.
#40
Probleme, solutii si date tehnice / ven
Septembrie 11, 2010, 11:13:21 P.M.
Ventilatoarele radiatorului pornesc?
Sa intelegem ca ventilatorul habitaclu nu porneste indiferent de treapta setata? Dar pe treapta 4 ?
#41
1.Deoarece nu stiau ce este cu cheita aia,am rezerve despre calitatea manoperei.Cheita ramane permanent si contorizeaza invers pana la zero,nu se sterge.
2.Vitezometru:-posibil pana de contact electric (senzorul de pe cutia de viteze sau probleme de cablaj casuri)
3.Motor puturos:-debitmetru defect,bujii uzate,distributie decalata,lambda haotice,vacuumuri nefunctionale sau montate haotic, toate astea = DIAGNOZA  inainte de a schimba orice piesa.
#42




1.Apasand banda galbena se extrag cuplajele (2)
2.Se demonteaza mufele (3)
3.Se demonteaza cu o tubulara de 10 piulitele (1)
4.Se extrage tragand in sus blocul bobinelor (4).
5.Cu o tubulara lunga de 16 se demonteaza bujiile.Remontarea a se face fara cheie primele filete.
6.remontarea se face in sens invers.


ps 1. n-am raspuns neavand o poza pentru explicatii
ps 2. nu am detaliat cu foto explicatia de demontare,deoarece facand-o, taiam din meniu zama calda si ma reprofilam pe biscuiti si apa de la robinet (deh,e masina consoartei) ;)
#43
Probleme, solutii si date tehnice / Re: Nu porneste masina! :(
Septembrie 07, 2010, 11:42:04 P.M.
Citat din: Lumy1978 din Septembrie 07, 2010, 01:02:02 P.M.
:clap:
Deci.... era bateria. Mi-am luat aseara baterie noua acum suntem "plimbareti" si foarte fericiti ca nu am avut altceva mai grav.

Multumesc mult petru informatii

Cam ce spuneam in postul #3... :biggrin:
Sper ca n-ai ajuns pe mana la ceva mesteri care ti-au schimbat jumatate masina pana la baterie.
#44
Cum poti sa ceri bani,daca nu repari masina?.... :cursing:
#45
Filtrele si lambda n-au treaba cu pornirea.
Cauzele principale pot fi: senzor turatie,releu principal,contact ,imobilizator.