Club Peugeot Romania

UNIVERSUL PEUGEOT => Jurnal de bord => Subiect creat de: b 21 syz din Decembrie 27, 2008, 11:23:27 P.M.

Titlu: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: b 21 syz din Decembrie 27, 2008, 11:23:27 P.M.
Salutare la totii pasionati de modelele peugeot, am devenit de curand, adica de un an de zile posesorul unui minunat 605 sv 24 3.0 de 240 cp, modelul este fabricat in 1998 decembrie a fost printre ultimele editii de 605 fabricate pana sa iasa din productie si sa apara 607 [care de altfel o consider o masina minunata], am condus prima data acest model de peugeot acum 10 ani si pot sa spun ca mi-a placut la nebunie, pe atunci nu mi-as fii inchipuit ca o sa ajung vreodata sa pot sa imi cumpar unu, deoarece pretul era destul de piperat. Dar uite ca am reusit. Dar hai sa va prezint masina. Am achizitionat-o la 100000 de km si acum are 130000 intr-un an de zile.
-modelul este dotat esp si asr[cam greu de crezut pentru anul 1998]
-este full piele exceptand fetele la usi si bordul
-este climatronic
-are in dotare sisteme de ridicare si coborare a amortizoarelor in functie de viteza cu care rulezi si stilul[sportiv]
-are sistem de blocare  a amortizoarelor manual sau automat daca treci de 180km/h si e pe modul sportiv
-este versiunea de 605 care a fost dotat cu injectie multipunct[este o problema ca este cam insetata] 15litri/100 oras si 10/11 litri/100 in afara
-ma mandresc cu linia de sunet clarion de 200w cu statie incorporata in casetofon[care este stoc]si de cele 21 de boxe ale ei care iti da senzatia de a fii la cinematograf.
-are pilot automat care pot sa va spun ca te incanta cand faci vreo 800-1000km intro zii
-sistem de alarma original peugeot cu autoblocare a discurilor printr-un simplu cod.
In mare cam asta e, dar mai este de spus despre ea.
Titlu: poze
Scris de: b 21 syz din Decembrie 29, 2008, 09:01:48 A.M.
O sa revin si cu poze imediat ce fac rost de un cablu pentru camera  :001_rolleyes:
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: mielu din Decembrie 31, 2008, 12:58:37 A.M.
Cam dotata masina pentru anul ei de fabricatie.
605 oricum este un model destul de rar si in ziua de azi dar sa mai vezi si unul ca al tau cu motor de 3.0 si amortizoare reglabil electronic chiar ca-i super. Si la 407 exista aceasta optiune de reglare a suspensiei electronic dar costa o gramada de bani ca optiune. Eu nu am pe 407-ele meu si intr-un fel e mai bine : uzura unui asemenea amortizor implica costuri foarte foarte mari la inlocuire.
De curiozitate cat ai dat pe ea si de unde ai luat-o ? Si baga mai repede niste poze  :001_tt2:
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: Gabriel din Decembrie 31, 2008, 09:43:28 A.M.
In Germania, Belgia si Olanda gasesti 605 la pret foarte bun si extrem de bine intretinute. Majoritatea care le-am gasit pe net aveau motor de 3 litri. Faina masina, aproape o clasica.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: b 21 syz din Ianuarie 04, 2009, 03:38:02 A.M.
Da e adevarat gasesti foarte multe modele de 605 in tarile pe care le-ai enumerat tu dar, cate persoane pot sa intretina unul sau mai rau sa il inmatriculeze, si mai e o problema daca nu ai un cunoscator cu tine nu te-as sfatui sa cumperi modelul asta e foarte pretentios. Eu am avut noroc si am cumparat masina de la SRI(Servicul Roman de Informatii). Au fost 4 masini modelul asta care au fost facute pe comanda pentru statul roman, crede-ma dotarii peste standardele acelui an, pretul la care am achizitionat masina este de 8.000 euro. Binentales totii prietenii mi-au zis ca am dat foarte mult pe ea, dar cand ai pe masina ce alti in ziua de astazi dau 40.000 de euro sa aiba pe masina visurilor lor, eu zic ca merita, cu o carte tehnica impresionanta si revizii la fiecare 1000km si dusa la spalatorie inpinsa doar cu huse de plastic pe scaune, serie limitata cu acte, un motor de toata frumusetea care toarce de nu se poate, si consuma de renunti la multe sa mergi cu ea.

Apropo de amortizoarele de pe masina daca patesc ceva nu ai ce sa le faci trebuie schimbate cu totul, si da ai dreptate costurile sunt imense, pretul unui singur amortizor este de 200 euro fara tva la noi in tara , ca si multe din piesele masini. Norocul este ca cei de la Peugeot din Franta sunt niste oamenii nemaipomeniti si vorbesc foarte frumos cu tine si te ajuta, cu orice piesa in mai putin de 2 sapatamanii.

Ex: am avut o problema cu vasul de expansiune care a cedat, pretul la noi la reprezentanta peugeot 700 ron fara tva si 1 luna pana ajunge la noi. In Franta la Peugeot cu un simplu telefon si seria masini a costat 250 ron cu tot cu taxele par avion pana in fata usi, a da si in 5 zile cum au promis la telefon a ajuns in posesia mea.

Inca un lucru as dori sa stiu aveti intalniri, cand si unde.   :clap:
Titlu: Poze cu masina mea si inca cateva dotarii de baza.
Scris de: b 21 syz din Ianuarie 09, 2009, 10:37:04 A.M.
Scuze ca nu e prea curata masina.Deobicei sunt disperat dupa curatenie la adresa ei.Dar eram la munte in vatra dornei la cota 1400
(http://i546.photobucket.com/albums/hh425/dionis090/100_2328.jpg)
(http://i546.photobucket.com/albums/hh425/dionis090/100_2382.jpg)
(http://i546.photobucket.com/albums/hh425/dionis090/100_2383.jpg)
(http://i546.photobucket.com/albums/hh425/dionis090/100_2384.jpg)
(http://i546.photobucket.com/albums/hh425/dionis090/100_2391.jpg)
EURO 2; CUTIE MANUALA 5 trepte; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE;
SERVO-DIRECTIE asistata; 6 AIRBAGURI; CLIMATRONIC; PILOT AUTOMAT; COMPUTER BORD;
JANTE ALIAJ pe 16 cu anvelope 225*55 r16 ; PROIECTOARE ceata cu 3 trepte de luminozitate ; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA;
SCAUNE ELECTRICE SI INCALZITE CU 3 MEMORII.VOLAN SI SCHIMBATOR IMBRACAT IN PIELE.
RADIO-CAS-CD CU MAGAZIE 6 CD-URI, TORPEDOU FRIGORIFIC,

Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: weeirrr din Ianuarie 09, 2009, 11:09:07 A.M.
Niste poze de interior ar fi dumnezeiesti, si daca se poate si pe sub capota iara ar fi o treaba.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: b 21 syz din Ianuarie 09, 2009, 02:51:49 P.M.
Deocamdata nu am poze de la interior, o sa ii fac, dar pentru cei ce doresc sa vada cum arata in interior o sa va pun o poza de pe un model identic, momentan.
(http://i546.photobucket.com/albums/hh425/dionis090/peugeot_605_7834_4_b.jpg)

Am noroc ca interiorul la a mea e in stare exceptionala, la fel ca cel din poza atasata. 
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: b 21 syz din Ianuarie 12, 2009, 11:48:18 A.M.
Si poze cu motorul de pe leutul meu.
(http://i546.photobucket.com/albums/hh425/dionis090/engine605sv24.jpg)
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: Dior din Iunie 19, 2009, 12:23:55 A.M.

Falicitari pentru achizitie. Eu mor dupa 605 :D Am 2 si chiar daca momentan conduc un 607 inca spre sa castig la loterie si sa-mi tunez un 605 cu un motor 3l HDI de 271cp :) Suspensiile sport fac diferenta si consider ca fara ele o masina e jumatate cat poate sa fie.
  Din tot ce ai scris despre masina imi vine greu sa cred ca motorul are 240 cp.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: Cartinescu din Octombrie 20, 2009, 12:58:57 A.M.
Superba masinuta. Am avut un 3.0 dar nu era V6. Asta al tau tre' sa decoperteze asfaltul..... Sa o folosesti cu placere.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: vanel19 din Martie 13, 2010, 02:07:41 P.M.
Salut! Nu te supara, cum ai bagat poze cu masina? Ca am si eu un leut de asta, dar decat doar ca e 2.0 turbo... Si as vrea sa bag poze si nu stiu cum...

mod edit: gasesti aici :  http://forum.clubpeugeot.ro/index.php?topic=479.0 postul #9
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: SportWagon din Martie 13, 2010, 07:31:12 P.M.
Pe 605 a fost montat motorul PRV la 90 grade de 200 CP si din 1998 pina in 2000 cind s-a oprit productia modelului motorul ES9 de 194 CP si cuplul de aprox 240 Nm.
Cifra de 240 CP anuntata de tine pentru putere este neverosimila pentru un motor aspirat chiar daca masina a fost achizitionata de SRI.
Acelasi bloc ES9 dar imbunatatit cu o admisie variabila si cu o gestiune a injectiei de benzina actualizata atinge 211 CP si 290 Hm si se echipeaza (au echipat) 607, 407 si C5.
Am avut si eu un 605 2.0 SRI.
M-ai facut curios referitor la treptele de luminozitate ale proiectoarelor. Poti sa ne postezi o fotografie cu butonul de comanda?
Referitor la suspensia reglabila: este vorba de o suspensie gestionata electronic in functie de profilul drumului, stilul de condus, de fapt senzorii citesc amplitudinea si viteza miscarii verticale relative (comprimarii) suspensiei) si INTARESTE amortizoarele functie de asta fara sa aiba efect asupra garzii la sol.
Acelasi principiu a fost preluat si pe 607, 407 si este o dotare de serie pe modelele echipate cu motoare V6 si BVA 6 funtionind permanent in modul auto sau fortat din buton in modul sport.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: Dior din Martie 13, 2010, 10:22:15 P.M.

  407sw suspesiile de pe modelele v6 sunt pe 9 nivele. Nu sunt numai pentru intarirea amortizoarelor.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: SportWagon din Martie 14, 2010, 05:35:30 A.M.
Ah da? Ai asa ceva pe masina?
Din cite am citit eu, AMVAR caci asa se cheama sistemul asta de suspensie de la Peugeot analizeaza informatiile (semnalele) primite de la captorii montati pe fiecare fuzeta si intareste amortizoarele dupa 9 LEGI distincte presetate in calculatorul care asigura gestiunea  acestei functii.Mai exact exista 9 presetari ale tariei amortizorului, care poate fi dictata in urma citirii care se prodiuce la fiecare 2,5 ms. Efectul este ca se reduce ruliul si tangajul masinii in cazul in care acesta devine mai mare decit valorile prag setate in calculator in termnei de amplitudine si viteza de comprimare / destindere a amortizorului pe fiecare roata.
Poate ca de aici provine aceasta cifra de 9 eu unul nu am citit ca aceasta suspensie ar modifica valorea garzii la sol dar sigur o mai stabilizeaza in modul sport in sensul ca limiteaza cursa amortizoarelor prin intarirea acestora.
De asemenea se pare ca (cel putin asa am vazut in poze cu consola centrala de la un 407 din asta) ar exista un buton care intareste suspensiile fortind functionarea lor in modul sport, de fapt intarind amortizoarele.
Aceeasi captori sint utilizati si de sistemul de reglare automata a nivelului farurilor cu xenon.
In fine aceasta dotare eset disponibila numai cu motorizarile V6 si cutie BVA6 fiind standard pentru aceste versiuni.
Despre cutia automata stii ceva? :crying:
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: Dior din Martie 15, 2010, 08:08:48 P.M.

Eu am vazut diferente de garda pe modul sport si pe auto. Stiu ca ai dreptate dar si inaltimea se modifica in functie de amortizoare.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: SportWagon din Martie 15, 2010, 09:39:55 P.M.
Se modifica garda la sol? Creste sau coboara? Esti sigur? Pe ce masina ai vazut asta? Pe 407 sau pe 607?
Mi-ar place asa ceva.
Titlu: Re: Peugeot 605 sv 24 3.0 model 1998 ultimele editii fabricate
Scris de: Dior din Martie 16, 2010, 01:50:56 A.M.

Am avzut pe 605 si pe 607. Poate e doar o impresie dar eu am observat o diferenta la garda de sol cand sistemul e pe auto si cand e pe sport. Poate e doar imaginatia mea :D