Menu

Afișare Mesaje

Aici puteți vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afișate doar mesajele făcute în secțiuni în care aveți acces.

Afișare Mesaje Menu

Subiecte - coyote

#1
207 / 207 SW
Iulie 03, 2008, 12:41:10 P.M.
... s-a inceput comercializarea lui 207 SW la noi?

Am vazut si eu masina. Arata foarte bine. Voi ce parere aveti de ea?

As fi atasat si oferta, dar nu pot pune atasamente mai mari de 150 KB  :blink:

Ma ajuta cineva? Gabi?
#2
308 / Rezultate Euro NCAP Peugeot 308 *****
Aprilie 10, 2008, 10:45:36 A.M.
Rezultat total:
Protectia pentru copii:
Protectia pentru pietoni:


Adult occupant protection


                                               
Frontal impact driver   Frontal impact passenger   Side impact driver


Front impact
The passenger compartment remained stable during the impact. The driver's knees were well protected by an airbag mounted in the lower dashboard. Peugeot showed that the airbag would also protect occupants who were larger or smaller than the dummy used in the test, and those sat in different seating positions. The passenger was well restrained and his knees did not get close to the dashboard.

Side impact
The 308 scored maximum points in the side impact and pole tests.

Child-protection
The passenger airbag can be disabled to allow a rearward facing child restraint to be used in that seating position. However, information provided to the driver regarding the status of the airbag is not clear. The presence of ISOFIX anchorages in the front passenger seat and the rear outboard seats was not clearly marked.

Pedestrian protection
The bumper scored maximum points for its protection of pedestrians' legs. Also, the protection offered by the bonnet to the head of a struck child was predominantly fair. However, protection of adults' heads was mostly poor.



Filmul: http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=955b1a1e-23bb-424e-87ff-a8762f3e1b6a&sel=DD5C999A-056D-4FE3-B324-EEE9F6666F9C

Sursa: http://www.euroncap.com/tests/Peugeot_308_2007/295.aspx
#3
Jurnal de bord / 207 RC, coming up...
Noiembrie 19, 2007, 08:01:43 P.M.
Si iata cum am pornit la drum... Drumul lung al asteptarii  :001_tongue: pentru un 207 RC. Va fi cel mai probabil alb, precum ursuletul meu actual, va avea pavilion vitrat, sistem audio JBL, stergatoare+faruri automate, aer conditionat automat ca optiuni, in standard avand deja ESP, tot felul de airbaguri (fata, laterale si cortina), jante de 17", oglinzi electrice si incalzite si proiectoare de ceata. Pret de lista: 20721 EUR. Nu ma dau mare, va spun imediat de ce am scris pretul.
De ce RC? Cine ma cunoaste cat de cat stie cam cat de pasionat sunt de Peugeot si de masinile puternice. Nu frustrare, nu manelism, pur si simplu ador sa sofez si mai ales sa pilotez. De ce nu am ramas cu ursul meu? Din mai multe motive, unul fiind faptul ca m-am cam saturat de diesel. Nu vreau sa stau cu grija volantei, nu agreez vibratiile deloc, mai ales ca eu circul mult in oras (inca un motiv sa nu mai iau diesel, fiind stiut faptul ca un diesel ajunge la temperatura optima de functionare mai greu, motiv pentru care drumurile scurte sunt cosmarul oricarui motor diesel). In plus, unii dintre voi stiu ca eu merg destul de taricel cu masina, si sa fim cinstiti, diesel-urile nu sunt facute sa fie alergate. Slava Domnului, pana acum n-am avut niciodata probleme la motor la vreun pejo, si toate au fost diesel, insa a alerga un diesel inseamna clar o uzura mai mare a celorlalte componente (ambreiaj, volanta si tampoane motor - din cauza cuplului ; frane - din cauza greutatii etc.)
Visul meu era sa-mi iau RC cu 5 usi  :oops: , insa nu exista asa ceva decat la SW, si anume 207 SW RC, care, bineinteles, la noi nu se importa, si nici nu cred ca se va importa vreodata. Mai mult decat atat, as fi dat oricand tapiteria din piele  :death: pe niste faruri directionale, oglinzi rabatabile electric si asistenta la parcare spate. Sunt functii de confort, nah... Si nu o iau doar ca sa o alerg.
Am totusi o mica dilema... nu stiu daca sa o iau alba (stati asa sa termin, nu sariti) sau gri shark. Aveti mai jos pozele. Nu vreau sa fac un poll, pentru ca stiu cine castiga :), vreau doar sa-mi oferiti argumente obiective sau nu pentru o culoare sau cealalta. Daca doriti, bineinteles  :blush: Pana acum, rational vorbind, toate argumentele ma orienteaza catre alb, pentru ca:
- e foarte putin pretentioasa la intretinere
- la revopsire (Doamne fereste, dar trebuie sa ne gandim si la asta) este foarte usor de "preparat" si de aplicat
- cand e nespalata, masina nu sare in ochi (plus la capitolul siguranta impotriva furtului)
- cand e spalata, face senzatie
- e vizibila noaptea

Pe de alta parte, am gri shark, o culoare care costa in plus ~200 EUR fara TVA, un gri foaaaarte interesant, sobru si taios in acelasi timp, care da foarte bine pe RC. Dar in afara de argumentul estetic, nimic nu justifica alegerea gri-ului. Voi ce ziceti?

Am o teama de tapiteria de piele, ceva de groaza. Mai ales ca e piele intoarsa... Cred ca o sa am un rand de haine pentru masina... Probabil un combinezon  :001_smile: Am un singur regret... nu imi pot pune faruri directionale, am de ales intre JBL si faruri directionale (+asistenta la parcare, + oglinzi rabatabile electric). Am ales JBL pentru ca stiu cum suna, si pentru ca vreau sunet de calitate fara greieri si fara o investitie prea mare. JBL-ul e calculat pentru 207, iar in plus daca mi-as pune sistem aftermarket, mai mult ca sigur ca aparitia greierilor ar fi inevitabila.

Eh, si acum sa va explic de ce am pus acolo pretul. L-am pus pentru ca, daca nu fac rost de bani in timp util, voi vinde masina imediat cum vine (NOUA, NERULATA), cu un discount de 10% din pretul de lista. Adica un 207 RC nou la 18650 EUR cu toate taxele incluse. Deocamdata insa sunt optimist, sa vedem peste trei luni cum o sa fie treaba.
#4
Dupa aproape 2000 de km cu 107, pot sa spun mai pe larg ce am constatat despre carabush.
In primul rand, zgomotul interior este cam puternic. In oras, nu deranjeaza, dar la drum intins afecteaza confortul. Chiar daca tonalitatea este foarte melodioasa, e un pic prea puternic zgomotul.
Secundo: cand stai pe loc, cu motorul la relanti, daca deschizi o usa, aerul din masina intra in rezonanta si te apuca durerile de urechi din cauza presiunii (nu radeti, daca veniti la intalniri o sa va arat).
Motorul este foarte vioi, in special intre 3500-6000 rpm. Zgomotos, dar fuge de mananca pamantul. Cutia de viteze insa e lunga cat o zi de post. Ganditi-va ca intr-a doua merge de la 20 km/h pana la 90 km/h (cand arata 6000 rpm, deci teoretic mai merge). Ceea ce e un lucru bun in oras, dar demoleaza reprizele. Schimbatorul de viteze are o cursa demna de o masina de clasa superioara. La fel si cu precizia.
Paradoxal, consumul este maricel, cu toata cutia lunga. In oras este in jur de 7.5 l/100 km (poate fi si mai mare in cazul unui condus sportiv), iar afara este de 5-6-7 (in functie de viteza  :biggrin: , cele trei valori fiind pentru 90-120-150).
La capitolul greierasi, consemnez cu mandrie porcaria de haion, care pacane de fiecare data cand are ocazia (adica la orice groapa).
Franele sunt excelente, cu un minus totusi pe denivelari, cand ABS-ul isi face de cap si nu te mai lasa sa franezi deloc. E o senzatie tare ciudata cand tu ai o deceleratie data, dai de un damb si in secunda doi te lasa franele. Incercati, veti vedea exact despre ce vorbesc.
Ambreiajul are un comportament destul de bun, dar din cauze inca nestiute (poate fi si defect), la cuplare pacane, chiar daca dai drumul frumos la ambreiaj.
Farurile sunt foarte bune (trec de pe 307 pe 107 fara sa observ diferente deranjante).
Pozitia de condus este, surprinzator pt mine, cea mai buna pe care am intalnit-o pana acum la vreo masina. Da, e inalta, da, e ciudata la inceput, dar dupa ce te obisnuiesti observi ca poti sa stai oricat pe scaun fara sa te doara spatele, ceea ce nu mi se intampla nici in 407. Desigur, vorbesc de "the average driver", nu la cei de 1.90 sau 120 kg, sau mai rau, ambele.
Directia este ok, desi parca mi-ar fi placut parca un raspuns mai rapid al acesteia. Eh, se rezolva cu niste jante de 15  . Nu se simt reactii in volan la accelerare, lucru care se observa imediat, daca treci de pe 307 pe 107.
Vizibilitatea nu este perfecta, dar este clar mai buna ca in 307 sau 206. Grija mare la punctul mort, pentru ca fabricantii nu s-au obosit sa puna oglinzi convexe.
Suspensiile sunt ireprosabile. Punct! Pentru un mini, suspensiile sunt foarte confortabile, si cum din pacate am aflat, rezista foarte bine la gropi.
Pont: vrei sa depasesti viteza maxima data de constructor? Rezistenta aerului este cel mai mare inamic, asa ca gaseste o portiune libera de autostrada si ia-te dupa cineva care e in curs de accelerare. Vei observa ca ajungi cu foarte mare usurinta la 160 km/h.   8)
In continuare ii blestem pe constructori ca nu au pus un amarat de compartiment inchis in toata masina, in afara de torpedoul care la 107 se cheama portbagaj.
Concluzia mea: nota 8.5 din 10. Dupa parerea mea, cea mai buna masina din segmentul ei.
#5
Vanzari/cumparari auto/moto / Vand eleron pentru 207!
Noiembrie 02, 2007, 07:40:25 P.M.
Haideti sa vedem... Vand eleron pentru 207, absolut identic cu cel de pe RC, nevopsit. Pretul este 350 RON. Atasez si o poza, ca sa va dati seama despre ce vorbesc.



Ma gasiti aici, pe PM sau pe messenger (id: tudorik2002 )
#6
207 / 207 - Ce versiune aveti?
Octombrie 31, 2007, 07:10:48 P.M.
Va invit sa votati, pentru a ne face o idee cu privire la versiunile cele mai "interesante". De asemenea, ar fi interesant de stiut daca sunteti multumiti de varianta de echipare aleasa, iar daca nu, la ce v-ati orienta daca ati mai avea de ales.

Daca aveti echipari mai vechi, gen Sport sau Sport Pack, votati Premium respectiv Premium Pack, ca e cam acelasi lucru.
#7
207 / Rezultate Euro NCAP Peugeot 207 *****
Octombrie 30, 2007, 03:30:27 P.M.
Rezultat total:
Protectia pentru copii:
Protectia pentru pietoni:

Adult occupant protection

                                            

Frontal impact driver  Frontal impact passenger  Side impact driver



Front impact
There were some structures in the dashboard which presented a potential hazard to the knee and femur protection on the driver's side.

Child-protection
The passenger airbag could be deactivated to allow rear-facing childseats to be used in the front passenger seat. However, the information regarding the status of the airbag was not sufficiently clear to meet Euro NCAP's requirements. The presence of ISOFIX anchorages in the rear outboard seats was not sufficiently prominently marked.

Pedestrian protection
The protection offered by the bumper to pedestrians fully complied with Euro NCAP's requirements and scored maximum points.

Filmul: http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=0d92d9b0-439f-40d8-833f-9c6ee46fa06f&sel=7A602FCF-35A4-4037-9E7F-1BB192B3893A

Sursa: http://www.euroncap.com/tests/peugeot_207_2006/251.aspx
#8
107 / Rezultate Euro NCAP Peugeot 107 ****
Octombrie 20, 2007, 05:09:59 P.M.
NOTA: rezultatele sunt pentru Citroen C1, care este identic cu 107. Deci rezultatele sunt valabile si pt 107.

Rezultat total:
Protectia pentru copii:
Protectia pentru pietoni:

The Citroën C1 shares its platform and architecture with the Toyota Aygo and Peugeot 107. Euro NCAP expects the three cars to provide the the same protection ratings. The C1ñ€ℱs body proved to be extremely strong, suffering little deformation in the frontal impact.
The carñ€ℱs ability to protect its child occupants was mixed; good for the older child but less so for the younger. Protection offered to pedestrians and other vulnerable road users was judged to be fair overall with 14 points out of 36 being scored.

Impact Protection

                                               

Frontal impact driver  Frontal impact passenger  Side impact driver


Frontal Impact The single-stage airbags, belt pre-tensioners and load limiters with the stable structure kept forces recorded by the driver and front passenger dummiesñ€ℱ chest instrumentation low. However, the driverñ€ℱs chest struck the steering wheel during the impact. The driver and, to a lesser extent, the passenger also risked knee injuries from hitting hard structures behind the fascia. There was little deformation at the footwell but testers noted that the brake pedal was displaced rearward and was blocked, increasing the risk of injury to the driverñ€ℱs lower legs and feet.

Side Impact An impressive side impact protection system included seat mounted thorax airbags. But impact forces transferred in an unrealistic manner up the test dummyñ€ℱs spine, so reducing the forces recorded by instrumentation in its chest.

Child Protection There is an on/off switch for the passenger frontal airbag. Permanent text labels on both sides, of the sun visor warned in seven languages against placing a child in a rear-facing restraint opposite an active airbag. The 3 year old child was seated in a Toyota branded Britax Romer Duo Plus restraint fitted to the car forward-facing and using the ISOFIX anchorages and top tether. The 18 month old child was seated rearward-facing in a Toyota branded Britax Romer Baby Safe restraint fitted to the car using the adult belts. The older child was well protected in both impacts as was the 18 month old in the side impact. But loads on the younger childñ€ℱs chest in the frontal impact were on the high side.

Pedestrian Protection Cushioning was reasonable where an adultñ€ℱs head might strike and fair for a childñ€ℱs head. The bumper also gave protection, but none was evident at the bonnetñ€ℱs front edge.

Model History & Safety Equipment of Car Tested The C1 tested comes with dual frontal airbags, seat-mounted side airbags, front belts with pre-tensioners and load limiters, ISOFIX anchorages and top tethers to rear outer seats, a belt reminders for the driver and ABS as standard. Optional equipment includes a head-protecting curtain airbag.

Filmul: http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=18d01c36-7f0c-4729-952a-5336d1e06c15&sel=1B64707E-2CE5-4928-B2FC-06118C874F16



http://www.euroncap.com/tests/citroen_c1_2005/218.aspx
#9
Accesorii / Mare atentie la antifurtul de la roti!
Octombrie 19, 2007, 09:56:26 A.M.
Deschid acest topic pentru a avertiza toti posesorii de leutzi (in special 207) ca trebuie sa aiba mare grija sa nu piarda cheita pentru prezoanele anti-furt de la roti (cei care au jante de aliaj).
Nu stiu cati dintre voi stiu asta, dar cheitele pentru prezoanele anti-furt sunt unice pentru fiecare serie de sasiu in parte, nu se potrivesc la alta masina sub nicio forma. Ca urmare, pierderea acestei cheite se traduce in imposibilitatea de a mai desface rotile, deci daca faceti pana ramaneti cu masina in drum, si in plus aducerea unei cheite identice din Franta dureaza aproximativ 3 saptamani. Mare grija deci la acea mica piesa care poate pricinui mari probleme.