308 Premium 1.6hdi BVA

Creat de Cloud no.75, August 05, 2008, 12:59:50 P.M.

« precedentul - următorul »

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Cloud no.75

@a_mic: daca eu scot 5,8% cu 50% Bucuresti, tu, cu piciorusele tale cu apasari fine de balerina pe acceleratie cred ca ai putea scoate sub 5% in Auto...

@Vlad: niciodata ca om nu vei putea fi mai eficient decat o cutie Auto cu harti setate pe economie de combustibil. Doar, poate, daca te cheama a_mic :001_tt2:

Daca te uiti pe datele tehnice, atat 1.6 hdi cu BVMP are consum si acceleratii mai bune decat varianta manuala si la fel si pentru Golf DSG
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




SportWagon

#106
Si uite astazi am descoperit cu placere acest topic deschis cind eram in vacanta de vara. Asa imi explic de ce nu l-am vazut atunci.
Asa ca imi face o deosebita placere sa transmit cu intirziere dar si cu scuzele de rigoare cele mai sincere si bune urari de drumuri bune stapinind cu sanatate masina fericitului utilizator.
Desigur asta nu ma impiedica sa cer si un "drive test" cu prima ocazie, mai mult recunosc pentru cutia care este o noutate absoluta in curtea Peugeot.
Si ca sa fac legatura cu raspunsul pe care il da mai jos ma intreb de ce nu au prevazut sa poata pune aceasta cutie si pe modelele si motoarele mai mari. Imi imaginez ce urme de tetiere ar putea lasa in ceafa 211 CP si 290 Nm cuplati la cutia asta.
E interesant ca in modul secvential tine cont de selectarea butinului Sport. La cutia AISIN in modul secvential se deselecteaza automat (oricum nu pare sa tina cont de) modul SPORT al cutiei ci doar de modul de schimbare al vitezelor comandate din levier.
Sint foarte curios sa testez acele 6 moduri posibile de functionare.

Inca o data felicitari pentru alegere si sa fii fericit la volanul ei.

Citat din: Dior din August 08, 2008, 01:38:07 P.M.

  Daca nu avea cutia aia de cacao eu imi luam de mult 407coupe mult mai ieftin de 15 000. Dar din cauza cutiei prefer sa iau un 2.2HDi si sa ii pun cip sa ajung tot pe la 200cp.
Da-mi voie sa iti spun ca te inseli. Nu cutia e problema pe 407 coupe hdi. Cutia este o bijuterie tehnologica si e mai desteapta ea singura decit tot restul masinii la un loc.
Problema e potrivirea intre cutie si 2.7HDI si gestiunea electronica a schimbarii rapoartelor care nu e nici pe departe la fel de reusita ca pe motorul omolog pe benzina.
De vina poate fi curba de cuplu a motorului 2.7 HDI, si valoarea mare a cuplului maxim atinsa brusc pentru o masina care nu are tonajul necesar unui cuplu asa urias. O masa mai mare a masinii ar fi atenuat, ar fi catifelat cresterea brutala a cuplului la acest motor.
Si eu si BEEJAY am avut aceeasi parere la un scurt drive test cu 407 2.7 HDI coupe BVA 6. Pe cit este de onctuoasa cutia pe 3.0 benzina pe atit este de indecisa si sacadata in functionare pe V6 DIESEL.
Ofer consultanta in domeniul auto,

Kman

Poti sa ceri tu drive test cu toate urarile tale, ca au mai cerut si alti si nu au primit  :001_tt1:
Oricum inca ma fascineaza aceasta cuite si as vrea sa vad ce poate.

Cloud no.75

@407sw: pai da, chiar ma miram ca nu te-a interesat deloc subiectul. Din pacate pozele vad ca nu se mai pot vedea cu masina, dar poate ca e mai bine asa...in vremurile pe care le traversam. Daca vrei, ti le dau pe mail privat

@k-man: sorry mosule, stii ca ne-am chinuit si ne-am incercat...Dar las'ca o potrivim noi la un moment dat...
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




a_mic

"tu, cu piciorusele tale cu apasari fine de balerina pe acceleratie ": purtand 47.5 la picior, sunt convins de dreptatea dumneavoastra, stimate posesor  :001_tt2:. Privitor la drive-test, poate Mediasul sa ne fie loc de tocmeala, daca nu cumva sositi pe scula din avatar.
In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza.
Pentru ca lucrurile au luat o intorsatura cu care nu pot fi in niciun caz de acord, imi autosuspend dreptul de a scrie. Pentru comunicare, rog numai PM.

Cloud no.75

Intocmai stimabile: 47.5 este exact ce trebuie pentru finete si nu fac misto. Aminteste-ti de vehiculele cu senile: cu cat e suprafata de contact mai mare, cu atat presiunea mai scazuta si mai uniforma :001_tt2:
Se aplica perfect si aici. Un platfus de 47.5 este ideal la consum fata de un stiletto

In alta ordine de idei, Mediasul pare sa fie un loc bun.

Scula din avatar ajunge la Medias doar pe platforma. Prin paduri, as face vreo 2 zile.
Am tocmit si pe asfalt un 60km intre 2 noroaie cand afara erau -20 de Craciun si m-au dat jos cu levierul de pe ea cand am ajuns acasa...
Daca te intereseaza sportul, cu placere iti pun la dispozitie o seama de poze sugestive si daca te tenteaza o aduc pe platforma dupa LandCruiser la Medias.
45cai la 250kg greutate si VTwin pe deasupra, se misca cu maxim talent. Noroiul se curata cu furtunul, inclusiv de pe conducator

Yoy, ca facui varza si topicul asta.  :cursing: Si e chair al meu. Vorba "Bunicutei": eu te-am facut, eu te omor  :001_tongue:
"And still I stand this very day/ With this burning wish to fly away.../ ...I'm still looking, looking for the summer..."




balanel

Poti sa imi spui, te rog, daca la eliberarea franei masina pleaca de pe loc, sau trebuie apasata acceleratia?